Acredita’t com expert en atenció al client i consumidor

Converteix-te en un dels professionals més sol·licitats en qualsevol empresa o entitat del sector privat o públic, principalment en departaments comercial, de compres i / o magatzem, o en un servei de recepció, registre, atenció de reclamacions o atenció post venda.

Curs subvencionat adreçat prioritàriament a persones a l'atur. 

 

Relació de mòduls formatius i d'unitats formatives:

Tècniques de recepció i comunicació (90 hores)

Operacions administratives comercials (160 hores)

  • Atenció al client en el procés comercial (40 hores)             
  • Gestió administrativa del procés comercial (80 hores)
  • Aplicacions informàtiques de gestió comercial (40 hores)

Enregistrament de dades (90 hores)

Gestió d'Arxius (60 hores)

Llengua estrangera professional per a la gestió administrativa en la relació amb el client (90 hores)

Ofimàtica (190 hores)

  • Sistema operatiu, cerca de la informació: Internet/intranet i correu electrònic. (30 hores)
  • Aplicacions informàtiques de tractament de textos (30 hores)
  • Aplicacions informàtiques de fulls de càlcul (50 hores)
  • Aplicacions informàtiques de bases de dades relacionals (50 hores)
  • Aplicacions informàtiques per a presentacions: gràfics d’informació (30 hores)

Mòdul de pràctiques professionals no laborals d’activitats administratives de recepció i relació amb el client (120 hores)

Sortides professionals:

  • Telefonista-Recepcionista d'oficina.
  • Telefonista
  • Empleat/ada administratiu/iva de serveis d'emmagatzematge i recepció
  • Recepcionista en establiments diferents d'oficines, en general
  • Hostessa d'informació
  • Operador/a-Enregistrador/a de dades en ordinador
  • Auxiliar administratiu/iva amb tasques d'atenció al públic, no classificats anteriorment
  • Auxiliar de suport administratiu a la gestió de compra i/o venda
  • Auxiliar administratiu/iva comercial
  • Auxiliar de control i informació

Titulació:

Certificat de professionalitat (Nivell 2) "Activitats administratives en la relació amb el client"

Durada:

680 hores + 120 hores de pràctiques en empresa

Inici i horari:

Data: De gener a juny del 2021
Horari: De dilluns a divendres 8.30h a 15.30h 


Documentació a aportar:

  • CURRICULUM VITAE
  • Còpia del DNI O NIE
  • Còpia del FULL INSCRIPCIÓ a l'Oficina de Treball
  • Còpia de l'INFORME DE VIDA LABORAL
  • Còpia del Títol i/o Certificat de formació  que acrediti el vostre nivell acadèmic.

Criteris d'accés per als alumnes:

  • Tenir una de les titulacions següents: Graduat ESO / GRAU MIG / FP1 / BUP
  • Haver superat les proves d'accés al grau mig / a la universitat per + 25 i/o +45 anys
  • S'ha de demostrar o acreditar un nivell de competència en els àmbits assenyalats a continuació que asseguri la formació mínima necessària per cursar el mòdul amb aprofitament:
    • Comunicació en llengua castellana
    • Competència digital
    • Comunicació en llengua estrangera: nivell "usuari bàsic" A2 segons el Marc comú europeu.
    • Competència matemàtica

 

Inscripcions obertes! 

PREINSCRIPCIONS: Omplir aquest FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

  generalitat  ministerio   FSE amb lema

 

Per a més informació:

Contacta'ns Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., al telèfon 93.822.14.04 o a Plaça Tarascón n8 de Berga (horari de dilluns a divendres de 9h a 14h).